Uczę się dodawania animacji w unity i mam taki, problem, że kiedy animacja działa to postać się nie porusza i nie wiem czego to jest przyczyna. Tutaj mój skrypt do poruszania się postacią:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using System.Threading;
using UnityEngine.UI;
public class ster : MonoBehaviour
{
public GameObject spadłeś, muzyka, muzykaDoPrzegranej, panel ;
public Text licznik;
void Start()
{
Thread.Sleep(1000);
Time.timeScale = 1;
panel.SetActive(false);
muzykaDoPrzegranej.SetActive(false);
muzyka.SetActive(true);
}
void Update()
{
int licz = int.Parse(licznik.text);
int szybkość = 7;
if (licz > 0 && licz < 60)
{
szybkość = 7;
}
if (licz > 60 && licz < 300)
{
szybkość = 9;
}
if (licz > 300 && licz < 600)
{
szybkość = 11;
}
if (licz > 600 && licz < 1000)
{
szybkość = 13;
}
if (licz > 1000)
{
szybkość = 15;
}
GetComponent<Rigidbody>().velocity = new Vector3(0, GetComponent<Rigidbody>().velocity.y, szybkość);
if (Input.GetKey(KeyCode.A))
{
GetComponent<Rigidbody>().velocity = new Vector3(-3, GetComponent<Rigidbody>().velocity.y, szybkość);
}
if (Input.GetKey(KeyCode.D))
{
GetComponent<Rigidbody>().velocity = new Vector3(3, GetComponent<Rigidbody>().velocity.y, szybkość);
}
if(transform.position.y < -7)
{
spadłeś.SetActive(true);
muzyka.SetActive(false);
muzykaDoPrzegranej.SetActive(true);
Time.timeScale = 0;
}
}
}