• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Potrzebuje pomocy w robieniu market research dla nowej platformy

Object Storage Arubacloud
0 głosów
189 wizyt
pytanie zadane 20 czerwca 2023 w Offtop przez ChatGameLink Nowicjusz (120 p.)

Cześć, jestem studentem informatyki (2 semestr) i robię market research dla nowej platformy, gdzie możesz zapłacić komuś żeby z tobą grał.

Obecnie pracuję nad nową platformą, mającą na celu uczynienie Waszego doświadczenia z grami bardziej przyjemnym i mniej samotnym. Pomysł na tę platformę narodził się z mojego osobistego, nieprzyjemnego doświadczenia z platformą e-pal i postanowiłem stworzyć coś lepszego.

Jeśli kiedykolwiek marzyłeś o graniu lub rozmawianiu z innymi graczami, chciałbym usłyszeć Twoją opinię. Przygotowałem krótką ankietę, która nie zajmie Ci więcej niż kilka minut.

Twoja opinia może pomóc kształtować nową przyszłość dla społeczności graczy. Kliknij poniżej, aby rozpocząć ankietę. Dziękuję za Twój czas i do zobaczenia w grze!
Ankieta jest w google forms jak coś.

Dzięki z góry za pomoc!
https://forms.gle/cH2VnCCLQ9YozhZY8

komentarz 20 czerwca 2023 przez jankustosz1 Nałogowiec (35,880 p.)
Jeżeli to zrobisz dobrze i jakoś umiejętnie tanio rozreklamujesz uważam, że ma to giga potencjał. Moim zdaniem przewaga tego nad epalem jest może być taka, że będą jakieś bardzo niskie ceny za gry lub nawet darmowe i niektórzy będą z nich tylko korzystać by znaleźć ludzi do pogrania w gierkę. Musiałbyś też rozbudować jakieś chaty ogólne itp.

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 65 wizyt
pytanie zadane 3 lutego w Offtop przez Andrzej Hnatiuk Początkujący (350 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 759 wizyt
pytanie zadane 3 lutego 2016 w Offtop przez jako6 Bywalec (2,550 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 440 wizyt