• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Powrót do C++

Object Storage Arubacloud
+2 głosów
525 wizyt
pytanie zadane 16 listopada 2023 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez matfiz2010 Początkujący (260 p.)

Dzień dobry/Cześć :) 

Lata temu zacząłem się uczyć C++ (samodzielnie z książki S. Praty, poza tym LO i studia).

No, ale tak jakoś się losy potoczyły, że jeśli chodzi o ten C++ to utknąłem na wskaźnikach, studiów nie ukończyłem, obecnie pracuję jako pracownik fizyczny (kierowca-dostawca).  Przyznaję: to, że nie skończyłem studiów, nie nauczyłem się w pełni programować w C++ (mimo,  że miałem na to 15 lat !!) to biorę za to pełną odpowiedzialność (nie angażowałem się w naukę jakoś na studia, szczerze po prostu w pewnym momencie przestałem się do tego przykładać, też inne kwestie były dla mnie bardziej priorytetowe). 

Przechodząc do pytania: skoro mam trochę czasu wolnego po pracy, pomyślałem sobie, że nawet tylko dla siebie, dla własnej satysfakcji i w swoim tempie nauczę się wreszcie programować w C++. Musiałbym sobie odświeżyć to co już znam, a potem iść dalej. 

Czytając opinie o różnych książkach, kursach zobaczyłem, że są różne opinie od bardzo pozytywnych do tych mniej. Nie bardzo wiedziałem na co się zdecydować.  W końcu doszedłem do jakże "odkrywczego" wniosku: opinia to opinia, ale - opinia nie jest faktem. Tak - ameryka ;) 

W związku z tym ja widzę swoją drogę ponownego nauki programowania tak: 

  • przerobić sobie na spokojnie jeszcze raz książkę Stephena Praty czyli ogólnie poznać język jego zasady itd C++