• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Gdzie studiować za granicą?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
660 wizyt
pytanie zadane 15 września 2015 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Robert Biały Początkujący (250 p.)
Witam, jestem uczniem liceum, klasy 3. W tym roku będę starał się na studia i bardzo chciałbym spróbować swoich sił za granicą. Chodzi mi przede wszystkim o kraje anglojęzyczne tj. USA, UK, Kanada. Czy ktoś może mi poradzić, gdzie dostanę najlepsze wykształcenie oraz jak przygotować się do procesu rekrutacji?

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 15 września 2015 przez Wiktor Stary wyjadacz (11,120 p.)
edycja 15 września 2015 przez Wiktor

Jak przygotować się do procesu rekrutacji na studia w USA to ten człowiek o tym opowiada:

https://www.youtube.com/user/dzordzyk7

Jeśli chodzi o pytanie gdzie dostaniesz (zdobędziesz, bo nikt Ci go nie da) najlepsze wykształcenie to chyba jendnak warto patrzeć na najbardziej renomowane uczelnie świata. Rankingów z "najlepszymi" uczelniami jest sporo, wystarczy trochę poszukać.

Pozdrawiam i życzę powodzenia! smiley

komentarz 15 września 2015 przez testerius Pasjonat (23,960 p.)
Wiedziałem, że ktoś zalinkuje do Dżordża ;D
komentarz 15 września 2015 przez Wiktor Stary wyjadacz (11,120 p.)

On bardzo mnie inspiruje i zachęca do wjazdu do USA w przyszłości. smiley

0 głosów
odpowiedź 15 września 2015 przez event15 Szeryf (93,790 p.)
A jaki kierunek?
komentarz 15 września 2015 przez Robert Biały Początkujący (250 p.)
Informatyka.
komentarz 15 września 2015 przez Boshi VIP (100,240 p.)
Jak nie masz zasobnego portfela.. bardzo zasobnego to  nie masz szans.
komentarz 15 września 2015 przez Robert Biały Początkujący (250 p.)
Czytałem o kredytach, które moża spłacić po nauce w ramach pracy w jakiejś firmie. Z czymś taki plus z wcześniej oszczędzonymi pieniędzmi powinienem dać radę :D